Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 15:41:58 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03631 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11318 
Raasiku Meistripunkti tee (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11317 Raasiku Elektri tee (65101:001:0724) 11318 
Raasiku Meistripunkti tee (65101:007:0070)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26965150>  (menetlus nr: 
428022), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister